Świat wpadł w niezły poślizg. Rozpędzona gospodarka weszła w ostry zakręt na ręcznym. Pisk opon i swąd spalonej gumy przenika rzeczywistość. Niektórym nie uda się wyjść z tego łuku i dla nich ten nieplanowany manewr zakończy się dachowaniem. Ale są firmy, które potraktują ten zakręt jako zwykły drift i już w połowie zakrętu zaczną przyspieszać. Różnica pomiędzy nimi jest tylko i wyłącznie w kompetencjach kierowców. Liderów, którzy muszą mocno chwycić kierownicę i wyprowadzić zespoły na prostą.
W tej sytuacji liderzy stawiają czoła niespotykanym dotąd wyzwaniom. To, co sprawdzało się wczoraj, dzisiaj może nie zdać egzaminu. Rola menedżera jest stresująca jak nigdy dotąd. Jednak pomimo presji może ekscytować i dawać satysfakcję. Jak zadbać więc o to, by przywództwo w trudnych czasach było inspirujące i przede wszystkim skuteczne?
Określenie strategii działania i wyznaczenie motywujących celów.
Zbudowanie silnego i wspierającego zespołu.
Utrzymanie wysokiego morale i zaangażowania zespołu – zwłaszcza, gdy zwolnienia części pracowników są nieuniknione.
Utrzymanie wysokiej jakości komunikacji w zespole rozproszonym.
Zadbanie o rozwój kompetencji – szczególnie, że każdy z pracowników „robi coś pierwszy raz”.
Skuteczne docenianie i motywowanie pracowników w czasach małych sukcesów i częstych porażek.
Chcesz nauczyć się jak stawiać motywujące cele na rozregulowanym rynku – targety w sprzedaży rzecz święta. Przez lata zatrudnialiśmy ludzi z wysoką potrzebą rywalizacji, dla których realizacja celów była ważnym czynnikiem motywującym. Jak zatem stawiać cele w kryzysie tak, aby nie zabić motywacji w zespole.
Zależy Ci na zdobyciu umiejętności określania i egzekwowania strategii – ludzie oczekują od menedżera jasnego wskazania kierunku. I nawet jeśli wiadomo, że niektóre założenia będą modyfikowane wraz ze zdobywaniem kolejnych informacji, to podstawowa wojskowa zasada musi być zachowana. A brzmi ona „Brak decyzji jest najgorszą decyzją”. Nie możemy pozwolić sobie na strategię „na przeczekanie”, lub „jakoś to będzie”. Należy działać i wyciągać wnioski z działań.
Potrzebujesz podnieść swoje umiejętności zarządzania zespołem rozproszonym – utrzymanie wysokiego zaangażowania w zespole, który pracuje zdalnie jest możliwe. Ważne jest, aby zmienić nie tylko narzędzia, ale również nawyki. W końcu najważniejsza zasada wprowadzania zmian technologicznych to „Najpierw nawyk, później technologia”.
Chcesz poznać metody utrzymywania wysokiego morale zespołu w czasie redukcji i zwolnień – dla wielu firm kryzys będzie oznaczał redukcje w zespołach. Czy to oznacza kryzys budowanego przez lata wizerunku pracodawcy? Niekoniecznie. Podczas szkolenia dowiesz się, w jaki sposób komunikować zmiany personalne oraz jak zadbać o zaangażowanie osób pozostających w zespole.
Zależy Ci na podniesieniu efektywności sprzedaży. W czasach kryzysu na pierwsze miejsce wysuwa się zarządzanie produktywnością i minimalizowanie kosztów nietworzących wartości. Jak zatem podnieść skuteczność zespołu. Jak zwiększyć konwersję. Jak sprzedawać więcej przy mniejszych zasobach zarówno na działania sprzedażowe jak i na marketing.
Planujesz wykorzystać kryzys jako szansę do „urwania się konkurencji” – często powtarzam kolarską zasadę „najlepsi uciekają pod górę”. Gdy zapytasz kolarza, który wygrał odcinek górski o czym myślał, gdy „piekły nogi”, zwykle odpowie „gdy już miałem odpuścić przypominałem sobie, że innym też jest ciężko”. I jeśli wierzysz, że kryzys jest równy dla wszystkich, a mimo tego planujesz go wykorzystać, to to szkolenie jest dla Ciebie.
Szkolenie adresowane jest do ambitnych menedżerów, którzy wierzą, że kryzys wymaga od nich zdecydowanych działań i wzięcia na siebie odpowiedzialności za motywację i morale zespołu.
Przedsiębiorców i właścicieli firm, którzy odpowiadają za strategię i rezultaty i chcą skutecznie zarządzić sytuacją kryzysową.
Menedżerów sprzedaży, którzy potrzebują narzędzi zwiększenia skuteczności zespołu w trudnych czasach.
Menedżerów marketingu, którzy chcą skuteczniej wspierać cele sprzedażowe rozumiejąc wyzwania sprzedaży w czasach turbulencji.
Menedżerów HR, którzy współpracując z zespołami sprzedaży chcą dostarczać narzędzi i systemów realnie podnoszących motywację i zaangażowanie w sytuacji kryzysowej.
MODUŁ 1
STRATEGIA SPRZEDAŻY NA CIĘŻKIE CZASY
MODUŁ 2
MOTYWUJĄCE CELE
MODUŁ 3
BUDOWANIE ZWYCIĘSKIEGO ZESPOŁU
MODUŁ 4
ZARZĄDZANIE PRIORYTETAMI
MODUŁ 5
ZAANGAŻOWANIE I MOTYWACJA
MODUŁ 6
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM ROZPROSZONYM
Planował działania i podejmował decyzje w czasach niepewności.
Komunikował się z zespołem – również przekazując trudne i niepopularne decyzje.
Radził sobie z presją wyniku i osiągał rezultaty w niesprzyjających warunkach.
Skupiał się na priorytetach i wspierał pracowników w zarządzaniu własną efektywnością.
Wdrażał najlepsze praktyki menedżerskie prowadzące do poprawy rezultatów.
Zarządzał motywacją całego zespołu i poszczególnych pracowników.
Dostęp do 12 miesięcy
Dostęp do zamkniętej grupy na FB
Nespresso Coffee Break
(dostawa ekspresu)
brak
Dostęp do 12 miesięcy
Dostęp do zamkniętej grupy na FB
Nespresso Coffee Break
(dostawa ekspresu)
tak
Dostęp do 12 miesięcy
Dostęp do zamkniętej grupy na FB
Nespresso Coffee Break
(dostawa ekspresu)
brak
Dostęp do 12 miesięcy
Dostęp do zamkniętej grupy na FB
Nespresso Coffee Break
(dostawa ekspresu)
brak
Szkolenie adresowane jest do ambitnych menedżerów, którzy wierzą, że kryzys wymaga od nich zdecydowanych działań i wzięcia na siebie odpowiedzialności za motywację i morale zespołu.
Dostęp do kursu otrzymasz od razu po zakupie (opłaceniu kursu).
Dostęp do kursu otrzymujesz na rok.
Tak, od samego początku udostępniamy Ci całą zawartość kursu – wszystkie lekcje.
Nie. Z uwagi na to, iż po zakupieniu kursu otrzymujesz natychmiastowo dostęp do wszystkich materiałów w nim zawartych, nie ma możliwości rezygnacji z kursu i zwrotu środków.
Tak. Sprzedaż jest limitowana do końca 2020 r.
Tak. Zapraszamy do grupy na FB gdzie wraz z pozostałymi Uczestnikami kursu wymieniamy się doświadczeniami i dodatkowymi materiałami.